Hidalgo

hidalgo2Olin seda filmi ammu tahtnud näha. Näinud seda paari korral poes müügil, kuid siis polnud kas raha kaasas või oli see krabisev juba otsakorral. Ja kui tuli palgapäev oli mul see film meelest läinud ning kõiksugu uued kinohitid vaid silme ees.

Aga esimesel jõulupühal pakkus Kanal 2 oma ohtrate reklaamipausidega seda filmi ning kuigi mul oli paha olla ja ma võitlesin oma makku ahnitsetud salatiga (tahtis teine välja tulla), suutsin selle filmi ära vaadata.

 

Film hakkas kuidagi venivalt. Ei läinud ega läinud edasi. Ma ju teadsin, millest lugu räägib ning ehk seepärast ootasingi kärsitult, millas seikluseks läheb.Ja siis viimaks läkski. Ja seda oli meeldiv vaadata. Mulle küll meeldis. Kui veel vaid mõelda, et see kõik on päriselt sündinud, et kunagi elaski mees nimega Frank T. Hopkins, kes oma mustangi-tõugu hobusega Araabia kõrbesse võidusõitu võitma läks…..kõlab uskumatult, aga tõsi ta oli. Uurisin veel peale filmi lõppu netist, et kas tõesti on see kõik nii olnud. Ja oligi. See andis filmile minu silmis uut mõõdet juurde.

Muidugi oli siin ka pisut arvutimaagiat kasutatud, kuid üpriski käpradlikult. Noh, need gepardid, kes lasti kõrbesse lahti. Vot siin mul tekkiski küsimus, et kas see oli tegelikult ka nii? Need gepradid ja värki…See koht filmis jäigi kõige kahtlasmaks.

Muidu igati hea film, kuid kommertskanalilt ma seda enam vaadata ei soovi, kuna reklaamid võivad olla ikka nii tüütud ja venitada niigi pika filmi väga pikaks (film hakkas 17:40 ja lõppes 20:00). Kohutav! Pean ikkagi DVD muretsema.hidalgo-1

hidalgo-2

Lisa kommentaar

Kommentaare veel pole.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

